5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

ijsraces assen

Roel Liemburg schreef op woensdag 13 februari 2013 om 20:15 uur

even peilen hoe men denkt over assen.
Ikzelf vind het ijsracen prachtig maar erger mij vooral aan de speakers Jan de Rooi en Klaus Witt, vooral dat slappe gelul van de Rooi vind ik niks, dat gezwijmel vorig jaar over Franky Zorn over zijn filmuiterlijk en z,n mooie lange blonde haren hing me oplaatst de keel uit, kon wel een verkapte homo wezen met z,n geflikflooi. Laat aub Patric en/of Jacob het doen dan hebben we 2 enthousiaste omroepers met hart voor de baansport. en dan nog de muziek, heb zolangzamerhand Anton aus tirol; en oerend hard vaak genoeg gehoord, laat eens wat stevige rockmuziek horen om het publiek een beetje op te zwepen en laat aub die belachelijke clowns van het ijs, als je je zelf voor joker wil zetten ga dan in een circus werken.
zo, even m,n gal gespuid, ik zou zeggen reageer vrolijk verder, vr.gr. Roel Liemburg

Reacties

innka schreef op woensdag 13 februari 2013 om 22:40 uur

ach, je bent niet de enigste

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/1940875

hilda schreef op donderdag 14 februari 2013 om 15:55 uur

Ik zie jouw daar ook wel achter de microfoon zitten Roel.

speedway81 schreef op donderdag 14 februari 2013 om 17:37 uur

we mogen al blij zijn dat we nog steeds deze mooie sport in nederland mogen zien.

innka schreef op donderdag 14 februari 2013 om 20:48 uur

go,speedway81 ik wist niet dat de rooy daar verantwoordelijk
voor is

Roel Liemburg schreef op vrijdag 15 februari 2013 om 08:12 uur

beetje zure reactie speedway, als je assen vergelijkt met bv eenrum dan is, ondanks dat er een massa publiek in assen komt, die hele vertoning daar erg armoedig overkomt. een povere geluidsinstallatie, armoedige muziek en een omroeper die weini met baansport te maken heeft. de grootste ergernis voor mij is nog steedes dat bij tjitte bootsma,s laatste wedstrijd met geen woord gerept werd over zijn prestaties in deze sport, als tjitte niet had doorgezet hadden we denk ik helemaal geen nedrlandse inbreng gehad en had iedereen nog met starre frames gereden. als commentator laat je dan zien dat je niks met de sport hebt maar wel zitten lullen ovewr wegrace e.d.
reageer vrolijk verder, vr/ gr. Roel Liemburg

hilda schreef op vrijdag 15 februari 2013 om 09:07 uur

Als ik in Assen kom heb ik altijd het gevoel dat de tijd heeft stilgestaan . Vroeger kon je de omroeper niet horen nu nog steeds niet. Wat dat aangaat zou ik zeggen huur de installatie van Eenrum en neem die twee omroepers dan ook maar mee . Die weten in elk geval waar ze het over hebben,

Bert Swarts schreef op vrijdag 15 februari 2013 om 13:26 uur

We kennen 2 soorten toeschouwers bij de baansport, het ene soort komt voor de sport en hoopt dat de heats spanning geven en vooral dat hun favoriet goed presteert.
En het andere soort komt langs om een evenement naar eigen maatstaven te beoordelen en voor jaren kritiek op alles en iedereen te vergaren.
Ik ken zelfs mensen uit de 2de categorie die nog nooit een ander hebben horen praten en tijdens het WK ijsracen ineens alles en iedereen horen.
Oké, 10 minuten luisteren naar de euforie van de verslaggever over Franky Zorn is wat aan de ergerlijke kant, maar 10 jaar zeuren over 1000cc zijspannen is minstens zo erg.
Jacob en Patrick zijn top presentatoren met heel veel kennis van zaken v.w.b. de grasbaanraces en speedway, staat buiten kijf.
Maar het WK ijsspeedway is ook voor onze toppers de ver van mijn bed show.
Jan de Rooy kun je bestempelen als “klojo” maar de man is natuurlijk al jaren de stem van de Nederlandse wegraces en is absoluut geen beginneling maar een zeer kundige man.
Over de muziekkeuze kunnen we twisten, maar alles is beter als dat Marcel de Wit “Tulpen uit Leek” gaat zingen.
En dat het geluid in het stadion voor sommigen wat moeilijk te horen is ligt niet aan de installatie, de speakers hangen boven de half overdekte baan en de akoestiek is echt niet optimaal daardoor.
Wellicht helpt het als men de leren hoofddeksels thuis laat en hier en daar wat overtollig haar gaat verwijderen.
Maar er is ook nog goed nieuws te melden Roel, speciaal voor jou zijn er azijn pisbakken geïnstalleerd met een inhoud van meer als 100 liter.
Dus je kunt even vooruit.
Ik verheug me op het evenement in Assen, top ijsracen en mooi dicht bij huis.
Jammer dat Roel en Marcel er dit jaar niet bij zijn, zijn toch “onze” baansport liefhebbers……

Wat Tjitte betreft, dat ben ik met je eens!!

Roel Liemburg schreef op vrijdag 15 februari 2013 om 15:18 uur

Als ik de reactie van jouw zo lees Bert, dan moet je dus alles maar voor zoete koek slikken, mond dicht houden en alles maar op de oude voet door laten gaan en vooral geen commentaar leveren want dan wordt Bertje nog boos ook en begint mensen af te schilderen als azijnpissers. Volgens mij mag je een mening hebben en die ook nog vrijelijk ventileren. De hr de Rooy is dan misschien een uitstekend wegraceverslaggever maar ik denk dat Patrick en Jacob met afstand dichtere bij de ijsracesprt staan dan dhr de Rooy
En je hoeft niet altijd als door een wesp gestoken op mijn commentaren te reageren hoor.
rteageer vrolijk verder, vr.gr. Roel Liemburg

Bert Swarts schreef op vrijdag 15 februari 2013 om 16:09 uur

Ach Roel, wat heeft het in hemelsnaam voor zin om discussies uit te lokken wat geen hout snijd.
En tussen een onzinnige mening hebben en gefundeerde kritiek leveren ligt een wereld van verschil.
Ik word niet zo vlug boos hoor maar dat oeverloze azijn seikerij van jou is een gat in de lucht.
Zieltjes winnen via een forum, om jou strijd richting organisatoren en KNMV uit de doeken te doen draagt niet bij tot iets positiefs.
Of dacht je nou echt dat ze een andere omroeper halen omdat jij de Rooy als verkapte homo ziet?
Of Frans Bauwer inruilen voor jouw favoriete ZZ Top?
Of voor een vermogen een geluidsinstallatie huren omdat “The King van Dokkum” denkt niet alles mee te krijgen?
Ik ben blij met het WK ijsracen in Assen, het gaat mij om de sport.
Alle wereldtoppers aan de start incl. René Stellingwerf die we met elkaar naar de punten moeten juichen.
Laten we zuinig zijn op dit soort evenementen in eigen land……

Marcel de Wit schreef op zaterdag 16 februari 2013 om 07:23 uur

@Bert,
Ik ben niet gevraagd om te komen zingen Bert dus een zorg minder.