5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

Stadskanaal

vincent schreef op woensdag 19 februari 2014 om 08:14 uur

Kan iemand mijn nu eens uitleggen waarom Stadskanaal niet doorgaat. Op facebook staan berichten dat hier twee mensen schuldig aanzijn.

Reacties

dirkdeboer schreef op woensdag 19 februari 2014 om 15:37 uur

Volgens mij is dat al uitgebreid aan bod geweest toch ?? Zij hebben geen wedstrijd aangevraagd door het gedoe met SBOB. Blijham was vervolgens wel wakker en heeft een Internationale Speedway aangevraagd op 2e Pinksterdag.

Ik heb er wel zin in, een mooie wedstrijd met hopelijk een mooi aan elkaar gewaagd veld.

2e Pinksterdag dus niet naar Stadskanaal maar even verderop naar de Kuip van Blijham.

vincent schreef op donderdag 20 februari 2014 om 10:56 uur

Beste Dirk de Boer .
Ik weet waar over het gaat, maar op facebook zak ik bij een rijder een bericht die zei dat er 2 personen verantwoordelijk waren voor het niet doorgaan van Stadskanaal. Nu is mijn vraag is dat waar?

dirkdeboer schreef op donderdag 20 februari 2014 om 16:06 uur

Ach dr zal toch iemand de schuld van moeten hebben...... Uiteindelijk is het volgens mij zo, als ik het tenminste goed begrepen heb, dat de Mac zelf de datum heeft vrij gelaten en dat Blijham die datum heeft aangevraagd en toegewezen heeft gekregen. Dus ja, als je iemand de schuld wil geven..... Bestuur van de Mac misschien ??

Schuldvraag is denk ik niet relevant. Hoe verder voor de toekomst...... is belangrijker denk ik.

jan kuipers schreef op vrijdag 21 februari 2014 om 12:53 uur

mensen het lijkt me beter dat de clubs gaan samenwerken en niet tegen elkaar maar als stadskanaal was zou ik op 1e pinksterdag gaan organiseren dan is hier in de regio toch nergens wat te doen en ik had liever gezien dat ze er samen met blijham een combi van hadden gemaakt met betrekking op aantal bezoekers entree enz. maar dat zal wel een utopie van mij zijn.

Michiel schreef op maandag 24 februari 2014 om 13:14 uur

Doodzonde dat een wedstrijd als Stadskanaal door ruzie of meningsverschillen niet door kan gaan. Na ongeveer 25 jaar word dit dus de eerste keer dat ik 2e pinksterdag thuis zit.....

dirkdeboer schreef op maandag 24 februari 2014 om 14:17 uur

Gewoon naar Blijham, Michiel.....

Die jongens verdienen het daar ook!! En ik heb er alle vertrouwen in dat je daar niet teleurgesteld wordt!!

Zet m op SBB maak er wat moois van