Roden uitslagen

Jesper schreef op zondag 10 mei 2015 om 20:20 uur

Alle uitslagen van de zandbaan wedstrijden in Roden zijn te volgen via de onderstaande link:
<a href="http://live.baansportfansite.nl/event/95/sidecars-solo-s-speed-center-roden.html" target="new">http://live.baansportfansite.nl/event/95/sidecars-solo-s-speed-center-roden.html</a>

De gebruikelijke reportage zal morgen volgen.

Reacties

Wybe schreef op zondag 10 mei 2015 om 23:36 uur

Superdag op speed centre roden met veel buitenlandse deelname en publiek met in het bijprogramma de Shorttrack ST1 waarbij met name het buitenlandse publiek stond te juichen voor de close racing in deze klasse waarbij tot in de laatste bocht de winnaar nog niet bekend was in deze klasse. Aan het eind van de dag moest de wedstrijdleider toegeven dat de ST1 klasse qua spanning en close racing de wedstrijddag had gemaakt. Dit moet m.i. de critici aangaande de shorttrackklassen de mond toch moet snoeren. Daarbij wil ik niets afdoen aan de andere klassen wij hebben elkaar nodig.

Michiel schreef op maandag 11 mei 2015 om 11:55 uur

Ik blijf het niks vinden

Igepa schreef op maandag 11 mei 2015 om 22:20 uur

ST1 was gewoon spannend om te zien.

1000cc vond ik op deze manier een aanfluiting.

punter electronica racing schreef op dinsdag 12 mei 2015 om 23:14 uur

voor de beelden van de spannende series. Kijk op SPW video of Grasbaan en Speedway

Mvg,Sietse

Wybe schreef op donderdag 14 mei 2015 om 20:36 uur

Als motorsport liefhebber vind ik wat betreft de baansport elke discipline de moeite waard. Zo vind ik het prachtig om te zien hoe de specials met volle snelheid al driften door de bocht gaan. Bij de zijspanklasse denk ik altijd wanneer gaan ze nu voor de bocht een keer van het gas af. De shorttrackklasse waardeer ik omdat zij meestal garant staan voor close racing tot aan de finish. Daarom snap ik niet dat door enkele zogenaamde motorsport liefhebbers, en zelfs door een enkele organisatie een bepaalde klasse zeer onterecht tekort word gedaan. In mijn opinie erg kortzichtig en zegt genoeg over deze personen zelf.

Michiel schreef op vrijdag 15 mei 2015 om 20:31 uur

Voel mij aangesproken, daarom een kleine reactie.
Mijn mening!!!!! : ik vind het niks.
Wat de rest vind allemaal prima hoor, geen probleem.