5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

Langbaan in de lift?

Michiel schreef op zaterdag 19 november 2016 om 15:00 uur

Hoe ik de laatste berichten lees over de Langbaan gaat het toch weer redelijk de goede kant op, met paar toppers als Speedway rijders kunnen het mooie races worden, en is het niet meer zo voorspelbaar. Ik heb er weer zin in! Gr Michiel

Reacties

de Rooy schreef op zaterdag 19 november 2016 om 18:22 uur

Dat word een kort baantje dan!

Flashman schreef op maandag 21 november 2016 om 15:40 uur

Bovenstaande opmerking vat ik niet?

Ik vind het ook een mooie startlijst! En erg goed om te zien dat er gewerkt wordt om de sport gezond te houden, zoals Zweden warm te krijgen voor de langbaan. Ben benieuwd!

Wat wel opvallend is, zijn de reserves. Normaal gaan ze het lijstje af, nu lijkt dat anders te zijn gekozen. Niemand opgevallen?

vincent schreef op woensdag 23 november 2016 om 10:30 uur

Een vtbm wedstrijd is spannender ,dan een finale langbaan. Ben er 1 keer geweest maar die ellenlange baandiensten , en dan die optochten. Nee dan liever naar de crossklasses kijken. Strijd van begin tot eind.

Flashman schreef op woensdag 23 november 2016 om 15:30 uur

Vincent, als de langbaansport je niet interesseert reageer dan niet, ipv je alleen maar negatief uit te laten.

Michiel schreef op woensdag 23 november 2016 om 16:47 uur

Vincent ga fijn na Valkenswaard de motorcross en niet meer bij de grasbaan tak van de motorsport wat een gezwets

vincent schreef op woensdag 23 november 2016 om 21:27 uur

oke

vincent schreef op vrijdag 25 november 2016 om 21:54 uur

op naar valkenswaard

de Rooy schreef op zaterdag 26 november 2016 om 11:25 uur

Circuit is gesloten vandaag!

Roy Verbrugge schreef op woensdag 11 januari 2017 om 13:47 uur

Ik denk dat je vraag beantwoord is het met het terug trekken van Riss en mssn Berge... De opbrengsten zijn te laag in vergelijking met het speedway.... dus nee... het zit niet in de lift.. het blijft een geweldige sport..maar de absolute top zal niet meer mee doen zoals vroeger... toen Hans Nielsen en Erik Gundersen wel beide takken van baansport beoefende....

Michiel schreef op woensdag 11 januari 2017 om 21:35 uur

Het moet weer 1 finale worden, dan kan de datum buiten de Speedway datums gepland worden en willen mss de rijders zich wel voor 1 of 2 wedstrijden kwalificeren

vincent schreef op donderdag 12 januari 2017 om 20:57 uur

Mee eens Michel, en dan graag 6 rijders in de baan.