Roden

Michiel schreef op dinsdag 1 september 2020 om 17:19 uur

ligt het aan mij of word er nou geprobeerd met 100 euro per kaart de schade via de toeschouwers te beperken? Belachelijk veel geld voor een 'challenge'.

Reacties

De Rooi schreef op woensdag 2 september 2020 om 07:52 uur

Het kaf wordt van het koren gescheiden!

Michiel schreef op woensdag 2 september 2020 om 08:09 uur

Ben er wel , maar mag het toch wel veel geld vinden

kent schreef op woensdag 2 september 2020 om 08:16 uur

Toch even een opmerking, het programma boekje moest betaald worden toen het wk teams er verreden werd.
Dus altijd gratis is niet waar. Verder is 100 euro natuurlijk belachelijk. Roden je ziet mij er nooit weer.

kapteijn schreef op woensdag 2 september 2020 om 21:15 uur

Moedig besluit onder de huidige moeilijke omstandigheden de wedstrijd te organiseren. Wij zullen er vanuit Noord Holland voor de zoveelste keer weer bij zijn.

Igepa schreef op vrijdag 4 september 2020 om 20:57 uur

Is er al een rijdersveld bekend?

Michiel schreef op zondag 6 september 2020 om 15:04 uur

Alleen de Duitsers en de Nederlanders zijn bekend. Katt, diener, dilger, dachs.
Pijper , hummel. En de Deen Kruse hansen

Jesper schreef op zondag 6 september 2020 om 17:49 uur

De 10de sluit de inschrijving voor de bonden bij de FIM.

Italie zal Alessandro Milanese gaan sturen.

Denemarken Jacob Bukhave ook.

De Fransen sturen 4 junioren.

Michiel schreef op zondag 6 september 2020 om 18:54 uur

Lekker die Fransen dan.... niet serieus nemen van zo'n wedstrijd

M de Wit schreef op maandag 7 september 2020 om 18:32 uur

Maar hoe zit nu eigenlijk?
Verschillende rijders die de challenge gaan rijden volgens de planning hebben nu reeds wk punten.
En naar alle waarschijnlijkheid zullen deze ook gaan rijden op 27 september.
Moeten deze dan nu nog wel challenge rijden ondanks dat ze al wk punten hebben en zo waarschijnlijk al gekwalificeerd zijn voor 2021

kapteijn schreef op maandag 7 september 2020 om 19:12 uur

De eerste 4 gaan door naar 2021.

Michiel schreef op maandag 7 september 2020 om 19:16 uur

Die gok kunnen ze niet nemen, als ze zich niet plaatsen, door bv pech of een crash

M de Wit schreef op maandag 7 september 2020 om 20:02 uur

Maar ze hebben nu al wk punten.
Hoe willen ze de indeling volgend jaar gaan doen dan,?
De nummers 1 tm 11 prechtstreeks naar 2021 en de rest via challenge ?
Want 1 tm 4 van de challenge plaatsen zich voor 2021

Michiel schreef op maandag 7 september 2020 om 20:19 uur

De top 7 plaats zich, dan 4 van de challenge , 3 permanente wildcards + 1 wildcard per race van het land waar de race is

innka schreef op maandag 7 september 2020 om 22:35 uur

ja zo is het.recpekt voor de mensen die in deze tijd het toch durven,terwijl ze weten dat er veel geld bij moet.

Jesper schreef op woensdag 9 september 2020 om 21:36 uur

Franse rijders:

- Jordan Dubernard
- Gaetan Stella
- Julien Gayre
- Steven Goret

kapteijn schreef op maandag 14 september 2020 om 13:01 uur

SCHITTEREND AANTAL RENNERS

Michiel schreef op maandag 14 september 2020 om 16:54 uur

Geen Jesse Mustonen voor Finland? En hij heeft de eerste WK wedstrijd al gemist , kans klein dat we die weer zien in de WK evenals Chris Harris. Wel mooi dat Jonasson nog een poging doet

kent schreef op donderdag 17 september 2020 om 07:50 uur

Vorig jaar zelfde rijdersveld gezien in Marienbad. Entree nog geen 5 euro .

Michiel schreef op donderdag 17 september 2020 om 08:50 uur

Bestelde vorig jaar op het terras in marianske een biertje, nog geen 0,50€ .........

Henkiecola schreef op donderdag 17 september 2020 om 17:06 uur

Hoe kan het eigenlijks dat in eens een plek van nieuw zeeland krijgt? dan had Jarno die nu als eerste reserve staat toch gewoon moeten rijden..? of snap ik iets niet?

Henkiecola schreef op donderdag 17 september 2020 om 17:07 uur

Fabian Wachs

Jesper schreef op donderdag 17 september 2020 om 18:38 uur

Er zijn meerdere start plekken opnieuw uitgegeven door de FIM. Hierdoor komen Meijerink, Wachs en Shanes in de baan.

Henkiecola schreef op donderdag 17 september 2020 om 19:03 uur

Hieruit begrijp ik dus denk dat dus de reserve plekken bij dit evenement in principe weinig van waarde zijn, er worden toch andere rijders toegewezen, of zie ik dat verkeerd?

Michiel schreef op donderdag 17 september 2020 om 19:40 uur

De startplekken die landen hebben terug gegeven, zijn opnieuw weggeven 1 aan NL 1 aan Duitsland, 1 aan GB. Meijerink was reserve kreeg dus de plek voor NL, dus schuiven de reserves door. de plekken voor D en GB gaan dus naar rijders uit dat land. Heeft niks met de reserves te maken

De Rooi schreef op donderdag 17 september 2020 om 19:55 uur

Ga je daar toch weer heen!

De Rooi schreef op donderdag 17 september 2020 om 19:57 uur

@kent

Jesper schreef op vrijdag 18 september 2020 om 08:23 uur

Reserves zijn enkel relevant voor de wedstrijd dag of als het te laat is om nog een vervanger te vinden.

Willem Smilde schreef op zondag 20 september 2020 om 18:54 uur

De entreeprijs was ( hoog ) maar dat is denk ik door de overheid/veiligheidsregio aan de STICHTING MOTORSPORT RODEN opgelegd om überhaupt deze wedstrijd te kunnen organiseren (respect)

deze vrijdag heb ik samen met mijn vader beslist als liefhebber van de baansport om toch twee kaartjes te reserveren. En daar hebben wij zeker geen spijt van gehad. Een goede organisatie met mooie en (soms) spannende wedstrijden gezien met een mooie aanvulling van de flattrack. Complimenten aan de organisatie om toch onder deze moeilijke covid19 regels een wedstrijd te organiseren. Een goede keuze, en fijn dat ik samen met mijn vader de eerste en voor ons dit seizoen laatste langbaanevenement heb mogen bezoeken William & Jan Smilde

Michiel schreef op zondag 20 september 2020 om 19:48 uur

Sluit me bij bovengenoemde aan. Vond het een mooi aan elkaar gewaagd veld. Top

Michiel schreef op zondag 20 september 2020 om 20:50 uur

Vond de Zweed Jonasson wel de pechvogel van vandaag, zit echt wel de potentie in om een goede langbaan rijder te worden. 1 keer door overmoed zelf ten val gekomen, denk toen geblesseerd geraakt, 2de keer door Shanes van de motor gereden