5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

Nieuwe website

Jesper schreef op woensdag 12 oktober 2011 om 20:06 uur

Vandaag is dan eindelijk na bijna 5 jaar de 'oude' Baansportfansite.nl vervangen. Dit was hard nodig want de website voldeed niet meer aan de eisen van nu. Zoals je kan zien is de komplete site aangepast. Wel moet er nog een hele boel gebeuren, maar de eerste versie van de website is nu klaar voor gebruik!

Helaas heb ik wel moeten besluiten om helemaal opnieuw te beginnen met de site omdat het technisch niet mogelijk was om alles over te zetten naar de nieuwe website.

Een nieuw onderdeel op de site is de Kalender pagina. Hier komen alle wedstrijden op te staan, op dit moment staan alleen nog de Speedway GP en SWC datums daarop omdat die alleen nog maar bekend zijn. Binnenkort wordt het ook mogelijk om door te klikken naar een wedstrijd om zo meer informatie te krijgen.

Mochten er dingen niet werken, of heb je tips? Stuur me een reactie via de contact pagina of reagereer op dit bericht.

Reacties

NEracing schreef op woensdag 12 oktober 2011 om 21:24 uur

Ziet er netjes uit Jesper!

gr uit Bovensmilde

emil schreef op woensdag 12 oktober 2011 om 21:25 uur

Mooie site !

Gr emil

JawaClassic schreef op donderdag 13 oktober 2011 om 09:30 uur

Toppie Jesper ziet er goed uit de vernieuwde website, en het registreren is nu een stuk beter geworden.
Gr.Roel...

Patrick schreef op donderdag 13 oktober 2011 om 18:53 uur

Jesper, Mijn complimenten over deze nieuwe site, het ziet er weer SUPER uit.

Ik hoop dat je m weer goed gaat bijhouden met de laatste nieuwtjes enz. De VTBM informatie zullen we je in elk geval ook blijven toesturen.

Veel succes, Patrick Roth

Jesper schreef op vrijdag 4 november 2011 om 20:35 uur

De nieuwe website draait nu een aantal weken. 95% werkt prima, maar er zijn nog wat puntjes die gedaan moeten worden. Iedereen bedankt voor het melden van fouten en in de aankomende weken wordt alles opgelost. Ook wordt de Engelse notering van de tijd dan aangepast naar Nederlands.

Binnenkort komt een eerste versie van de Baansportfansite mobiele App. Eerst alleen voor de Android telefoons, maar later ook voor iPhone.

Eddy schreef op zaterdag 5 november 2011 om 12:51 uur

\"Binnenkort komt een eerste versie van de Baansportfansite mobiele App. Eerst alleen voor de Android telefoons, maar later ook voor iPhone.\"

beter, professioneel!! vooral handig straks voor de kalender! e.d. de site laad nu trouwens ook al lekker in op de i-pod