5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

gelredome

de Rooy schreef op zondag 22 december 2013 om 20:30 uur

Wat een prachtig initiatief, grasbaanraces in t Gelredome. Dit juich ik van harte toe. Dit zet Nederland weer op de baansportkaart van Europa, wat zeg ik: van de wereld!! Als er maar word samengewerkt kun je veel bereiken, dat bewijst dit maar weer eens. Hopelijk veel publiek maar dat komt vast goed. En mischien volgen er wel meer stadions die er open voor staan, de Kuip, de Arena... ik kan niet wachten!

Reacties

vincent schreef op maandag 23 december 2013 om 08:39 uur

Even een vraag. Wat gaat er gebeuren?

dirkdeboer schreef op maandag 23 december 2013 om 10:39 uur

Serieus, werkelijk.......

Jesper schreef op maandag 23 december 2013 om 10:43 uur

Er gaat niks gebeuren. Via Facebook was er een poster verspreid van een weekend aan baansport in het Gelredome om een \'statement\' te maken.

dirkdeboer schreef op maandag 23 december 2013 om 11:28 uur

Goh Jesper, ik dacht toch echt dat dit serieus was.... Net zoals de geruchten dat Saifutdinov en Gollob zouden gaan uitkomen in de Dutch Speedway League.

Dat zal dan ook wel niet waar zijn zeker.


Jesper schreef op maandag 23 december 2013 om 11:49 uur

Ach, we houden vertrouwen....

de Rooy schreef op maandag 23 december 2013 om 17:54 uur

Verdikke...k had me er zo op verheugd!!! Maar wel n beetje link om n statement te maken over de rug van allerlei bedrijven..ik neem tenminste aan dat degene die dit bedacht heeft geen toestemming aan die energydrinkfabrikant heeft gevraagd!

vincent schreef op dinsdag 24 december 2013 om 08:00 uur

Dirk de Boer dat zijn geen geruchten het gaat echt gebeuren. Het is wel erg stil wat het speedway aangaat. Ik neem geen risico en ga naar onze oosterburen altijd leuke wedstrijden.

van kammen schreef op dinsdag 24 december 2013 om 09:57 uur

Geachte BAANSPORTLIEFHEBBERS !!!

van kammen schreef op dinsdag 24 december 2013 om 10:19 uur

Ik ben diegene die het initiatief naar voren heb geschoven. En ja het is bedoeld als een statement Jesper. Hetgeen wat er nu allemaal gebeurd is gewoon niet te geloven. Iedereen zit met twijfel thuis af te wachten om een licentie aan te vragen. Ik wil de clubs vragen om zo snel mogelijk met de KNMV en de VTBM om tafel te gaan om er een top seizoen van te maken. Iedereen moet wat toegeven. En De Rooy als het link is om bedrijven in de picture te zetten die al veel voor de baansportrijders doen dan is dat maar zo. Ik zie die namen erg veel in de Baansport rond zweven dus een beetje extra reklame is niet overbodig. En als het niet wenselijk is dan hadden ze me wel opgebeld. En wat een energydrankje fabrikant allemaal wel niet doet voor de motorsport is ongelooflijk. Het zou best kunnen dat ze mij bellen om te zeggen dat het anders moet. Maar ik geef maar aan dat door zoiets de mensen wel wakker worden geschut. Ik hoop dat men eruit komt met z`n allen. Ik wil er alles aan doen om waar dan ook in Nederland positief te zijn over de Baansport.
Ik hoop dat de clubs en de KNMV/VTBM er uit komen.

dirkdeboer schreef op dinsdag 24 december 2013 om 14:28 uur

Het initiatief was mooi Max!! En blijkbaar waren er velen die er volledig in stonken. Het organiseren van een wedstrijd in een dergelijk stadion is in Nederland een utopie. Maar goed, met de neuzen de zelfde kant op en met samenwerking kan men een heel eind komen en wie weet zitten we over 25 jaar in een volle Gelredome te kijken naar een SGP met een Nederlandse kanshebber..... Je weet t maar nooit.

Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2014