5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

Oproep MC Eenrum: tv-beelden/video-opnames/fotomateriaal

M. Woltman schreef op zondag 20 april 2014 om 12:03 uur

Ten behoeve van o.a. onze nieuwe website (www.mceenrum.nl) zijn wij op zoek naar (oude) tv-beelden, video-opnames en fotomateriaal van de Internationale Gras(/Lang)baanraces in Eenrum.
Van de afgelopen jaren hebben wij deze uiteraard zelf materiaal, we zijn vooral (ook) op zoek naar beeldmateriaal van vroegere jaren (zoals de jaren tachtig en negentig). Wie heeft bijvoorbeeld nog opnames van 'Eenrum' van Veronica's De Heilige Koe (Bob de Jong) en ook NOS, SBS, RTL of Sport7 (deze landelijke tv-stations zijna allen al eens in Eenrum geweest tijdens EK- en of WK-Finales).

Vr groeten,
Martin Woltman
pr@mceenrum.nl // 06 22652908

17/08/14: GP3 WK Langbaan Solo Eenrum
16/08/14: NK Jeugd/Nationalen + EVLS-Finale

Volg ons ook op Facebook, LinkedIn en Twitter

Reacties

Michiel schreef op dinsdag 22 april 2014 om 14:32 uur

Ik heb nog wel oude beelden waaronder ek finale 1993 van motors tv

Duifje schreef op woensdag 23 april 2014 om 18:18 uur

Hallo,

Aan Michiel,
Is het mogelijk dat ik ook de beelden zou kunnen krijgen, eventueel tegen betaling.
Ik heb zelf meegedaan aan de finale en ben de beelden kwijt

mvg Steven vd Helm

Michiel schreef op donderdag 24 april 2014 om 17:08 uur

Ha Steven,
tuurlijk zou jij de beelden ook wel mogen krijgen. Zal even kijken of ik de dvd kan kopieeren en dan wil ik hem wel opsturen. Je broer staat er trouwens ook een paar keer op met de EK finale in joure en nog een race in lattrop. De WK finale in scheessel 1996 deed Anne toch ook mee, die staat er ook op(anne zelf niet)

Michiel schreef op donderdag 24 april 2014 om 17:10 uur

Eenrum zelf heeft geloof ik weinig interesse, geen reacties op deze site en e-mail gehad.............dus

Duifje schreef op donderdag 24 april 2014 om 19:34 uur

Je mag me wel even een mail sturen, kan ik je mijn gegevens even doorgeven
svanderhelm@home.nl

vincent schreef op donderdag 24 april 2014 om 19:50 uur

Het is een beetje vreemd met Eenrum heb hun een tijdje geleden gewezen op een fout op de website nooit weer wat gehoord.

M. Woltman schreef op woensdag 31 december 2014 om 14:26 uur

De afgelopen tijd hebben we van verschillende mensen oud beeld- en fotomateriaal mogen ontvangen waarvan onze hartelijke dank. Vorige week zijn op de facebook-pagina van MCE (www.facebook.com/MCEenrum) o.a. beelden geplaatst van de Grasbaanraces in 1988 (met o.a. Henk Snijder, Bob Dolman, Uppie Bos, Harm Horstede e.a en de 1000c Zijspannen.
(video: Bert Kisjes, Youtube).
Verder film- en fotomateriaal van de (sinds 1957) traditionele Internationale Gras-/Langbaanraces in Eenrum blijft uiteraard welkom.