5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

EK finale grasbaan Staphorst

de Rooy schreef op dinsdag 23 juni 2015 om 13:56 uur

Wat een indrukwekkend bijprogramma in Staphorst... 3 crossklasses, echt een lachertje!!! Wat is er mis met de zijspannen, de specials nationaal of de 125specials?

Reacties

racer schreef op dinsdag 23 juni 2015 om 22:46 uur

ik begrijp het wel dat er 3 cross klasse's zijn de Rooij daar komen de mensen wel voor. Ik persoonlijk ga niet voor het EK heen die optocht heeft iedereen toch wel is gezien. Ik ga echt heen voor de Cross klasse daar zit tenminste nog een beetje spanning in.

Shorttrack schreef op dinsdag 23 juni 2015 om 23:09 uur

Mensen komen niet voor een optocht ..... Ze willen spanning en spektakel en dat zijn de cross klassen !!!

sjoerdje schreef op dinsdag 23 juni 2015 om 23:43 uur

ik ben het helemaal met de rooy eens

rimaracing schreef op woensdag 24 juni 2015 om 01:15 uur

Eindelijk een aantal reacties waar ik toch wel blij van wordt, ja de crossklassen bieden spektakel en strijd. Maar we kunnen niet zonder de andere klassen Specials 125cc de kraamkamer van de baansport, Specials Nationaal de opstapklasse naar de Senioren, en iet te vergeten de drie wielers allemaal ingredienten voor een avondje baansport. Ze kunnen niet met en zonder elkaar maar zijn tot elkaar veroordeelt. Baansport voor en door elkaar.

Bert Swarts schreef op woensdag 24 juni 2015 om 05:35 uur

Ach…..
Het heeft wel wat, de finale EK solo’s in het bijprogramma.
Geen 125cc specials, geen specials nationaal, geen zijspannen, lijkt mij een strak plan om de breedte van de baansport te ondermijnen.
Ik lees het wel ergens wie zich de nieuwe Europees kampioen mag noemen…….

Michiel schreef op woensdag 24 juni 2015 om 07:33 uur

Als ik cross wil zien ga ik wel na de mx klassen in Valkenswaard. Doe mij maar de duitse variant specials internationaal en zijspan en iedereen na 3 uur naar huis heerlijk

Flashman schreef op woensdag 24 juni 2015 om 17:09 uur

in staphorst eo is de motorcross behoorlijk populair.

Ik weet zeker dat de EK wedstrijden spannend worden!

racer schreef op woensdag 24 juni 2015 om 17:45 uur

De cross klasse heeft ook jeugd die zou je dan ook de kans kunnen geven (de jeugd heeft de toekomst) daar zit ook heel veel spanning in! Zo kun je het ook bekijken.

de Rooy schreef op donderdag 25 juni 2015 om 21:37 uur

Zo kan iedereed er wel een draai aangeven. T blijft een feit dat het een waardeloos bijprogramma is.

henkb schreef op vrijdag 26 juni 2015 om 23:34 uur

als het het zo'n waardeloos bijprogramma heeft? waarom blijft je dan niet lekker thuis?hoef je je ook niet te ergeren!! 90 % van de toeschouwers komen voor de cross klasse daar word tenminste ingehaald .

henkb schreef op vrijdag 26 juni 2015 om 23:54 uur

helemaal mee eens

henkb schreef op vrijdag 26 juni 2015 om 23:57 uur

racer

Michiel schreef op zaterdag 27 juni 2015 om 01:38 uur

Ik ben ooit naar de grasbaan gegaan voor de specials en zeker niet voor crossers

sjoerdje schreef op zondag 28 juni 2015 om 18:49 uur

er wordt altijd over de speciaals geklaagd ik ga alleen voor de speciaals dus ik moet de crossers op de koop toe nemen

de Rooy schreef op zondag 28 juni 2015 om 21:40 uur

Hahaha...90% van de toeschouwers komen voor de crossers....laat me niet lachen man!!!

henkb schreef op zondag 28 juni 2015 om 21:47 uur

je heb gelijk 90 procent komt voor de optocht

jeanet schreef op maandag 29 juni 2015 om 09:39 uur

wie het programma niet aanstaat blijft toch gewoon thuis.

de Rooy schreef op maandag 29 juni 2015 om 23:31 uur

Dan zal er niet veel publiek komen Janet, en al helemaal niet uit het buitenland

racekabouter schreef op dinsdag 30 juni 2015 om 11:04 uur

Tjonge tjonge. Wat een gezeur? Wat maakt het uit wat voor bij programma er is. Met de cross klasse heb je tenminste nog spanning & sensatie. Dan wordt er tenminste nog ingehaald en dan duiken met zen 12ven de 1 bocht in. Laat de crossklasse ook eens keer rijden bij een grote programma. 2 maand geleden met pinksterace was er ook geen crossklasse wat ook heel erg jammer was. Want het publiek komt niet alleen voor de grote top rijders. Maar ook voor de crossklasse. Laat die jongens ook hun rondes rijden. Want die hebben er ook plezier van. Dit zijn mijn woorden.

Groetjes

Michiel schreef op dinsdag 30 juni 2015 om 15:31 uur

Jij begint over zeuren en je zegt gewoon hetzelfde gelul. Die cross klasse interesseert me niet, als dat het bij programma prima maar zeg nou niet dat als de EK finale specials gereden word de mensen voor de cross komen. Dat denk je echt???

racekabouter schreef op dinsdag 30 juni 2015 om 19:25 uur

Ik kom voor de ek finale en ik kom natuurlijk ook voor de crossklasse michiel. Je mag blij zijn dat er een bijprogramma is. En waarom er geen zijspannen en geen special nationalen en 125cc vindt ik ook wel jammer. En dat komt ook wel mede Door. Omdat de wedstrijdt georganiseerd is Door de FIM volgens mij.

Groetjes