Speedway Veenoord

racer schreef op maandag 19 september 2016 om 11:10 uur

Ik zag op Facebook het bij programma voorbij komen. Maar waar zijn Mika Meijer en Ferry Mulder? Konden ze niet? Inplaats daarvan zetten ze Jan Heye Wubs en Alessandro Borgia aan de start, dat wordt een afgang. De twee Nederlandse talenten komen niet, dan moeten ze het maar doen met de hoop in bangere dagen??

Reacties

vincent schreef op maandag 19 september 2016 om 12:06 uur

Eerlijk gezegd vind ik het hele rijdersveld wat zwak. Er staan een paar Nederlanders tussen de inters waarvan je weet dat het niks word.

sandro b schreef op maandag 19 september 2016 om 14:04 uur

Blijkbaar niet echt een fan van ons

sandro b schreef op maandag 19 september 2016 om 14:06 uur

En aub .iedereen heeft een mening en mag er zeker voor uit komen maar doe het tenminste dan met naam.grtn Alessandro borgia

sandro b schreef op maandag 19 september 2016 om 14:11 uur

En ps laat iedereen in zijn waarde staan en zijn. Iedereen welkom te veenoord en ik wens iedereen een top dag en avond. Oh ja ook voor de mindere rijders die er zijn .let's have fun and fuck the haters

racer schreef op maandag 19 september 2016 om 14:31 uur

Het gaat niet om het de haat naar iemand toe!! Het gaat om de Nederlandse toekomst!!! Zo zorg je er voor dat de Nederlandse talanten gaan stoppen met onze mooie sport!!!

Harey schreef op maandag 19 september 2016 om 14:41 uur

Mij lijkt het wel om haat te gaan. Je valt 2 rijders persoonlijk aan. Als het jou, racer, om de Nederlandse talenten gaat waarom spreek je de organisatie niet aan? Een internet held kan iedereen zijn. Volgende keer graag naam erbij kom jij ook een stuk geloofwaardiger over. Bij deze veel succes rijders en moge de beste winnen.

racer schreef op maandag 19 september 2016 om 14:53 uur

Wat je leest op Facebook is dat Veenoord helemaal niet reageert!!! Ik durf mijn echte naam wel te zeggen hoor geen probleem!!! Mijn naam is John Wever!! Maar wie ben jij dan Harey?? Je echte naam of?

Harey schreef op maandag 19 september 2016 om 15:07 uur

Goed John wever ik heb geen Facebook dus ook niets vernomen. Maar waarom vertel je dit jan en Alessandro niet zaterdag persoonlijk onder hun tent? Dan toon je pas dat je ballen hebt of blijf je verder anoniem in je gezicht?

crustydemons schreef op maandag 19 september 2016 om 15:15 uur

onder mijn tentje john wever.mijn naam is sleypen vital mecano van sandro borgia

vincent schreef op maandag 19 september 2016 om 19:45 uur

Nou Nou Nou jongens , even geen ruzie . Zaterdag even bij praten en een pintje drinken.

sandro b schreef op dinsdag 20 september 2016 om 06:53 uur

Pintje drinken ?praten? Er word gewoon ff wat super leuks (dus niet) over 2 personen gezegd waaronder ik.deze commentaren wat geschreven is over mij en Jan vind ik nog zwak gezegd een belediging.iedereen in normen en waarden laten .iedereen heeft een mening. Maar niet beginnen te beledigen van ..een afgang etc.. Dan ben je bij verkeerd adres. Verontschuldigen siert de kroon

Flashman schreef op dinsdag 20 september 2016 om 17:15 uur

Alessandro, als ik je naam opzoek met Google dan lees ik dat je geboren bent in 1783(!). Voor iemand van deze zeer respectabele leeftijd en staat van dienst (Luitenant- grootmeester van de Orde van Malta, zozo) vind ik dat je, of U, wel erg snel beledigd bent.

Erg zwak om zo te ''happen'', jij staat nota bene aan de start en wij internethelden kunnen daar alleen maar van dromen. Dus niet zo aanstellen.

sandro b schreef op dinsdag 20 september 2016 om 19:09 uur

Dank u wel voor je reactie. Sommige noemen het snel beledigd. Ik zeg Italiaans temperament

sandro b schreef op dinsdag 20 september 2016 om 19:33 uur

Ik ben helemaal mee eens ivm dromen.ik doe ook mijn best ervoor ook tijdens deze off seizoen.daarom wil ik via deze weg de organisatie veenoord bedanken voor mij een startplek te geven .ik wens jullie het beste toe en veel kijk race plezier tijdens de races. Keep in dreaming.

glumzie schreef op woensdag 21 september 2016 om 19:59 uur

Nederlandse talenten, dus dan mogen de Belgen helemaal niet meer rijden? Man man.

sjoerdje schreef op vrijdag 23 september 2016 om 22:32 uur

wees blij dat er buitenlanders rijden want anders waren er geen rijders

racer schreef op zondag 25 september 2016 om 00:52 uur

Wel jammer dat Wubs niet gereden heeft in Veenoord! Daar had best een Nederlandse talent kunnen staan!! Toch was het wel even gezellig onder de tent bij S. Borgia. De smet op de race was toch wel dat Bruinsma kei hard de air-fence in ging ik wens hem spoedig herstel, ook natuurlijk Fabriek en Stumpe een spoedig herstel.

sandro b schreef op zondag 25 september 2016 om 02:36 uur

Super leuke dag.3de plek. Aan de geblesseerde rijders een spoedig herstel gewenst.aan de organisatie een dikke dankjewel en aan mijn supporters.dankje wel voor de steun en toeverlaat

Harey schreef op zondag 25 september 2016 om 12:21 uur

Nou Alessandro Borgia, wat heb jij deze internet helden een poepie laten ruiken! Ik feliciteer je met het behalen van jou 3e plek. En zie je graag volgend jaar weer terug. Met vriendelijke groet harry

Jesper schreef op zondag 25 september 2016 om 18:57 uur

Ik sluit nu dit topic want dit toneelstuk tussen een aantal personen is echt te triest voor woorden....