5-6-7 april 2024 - IJsspeedway Heerenveen

Tickets

KNMV/LANGBAAN

Michiel schreef op zaterdag 21 december 2019 om 15:20 uur

Nou het jaar er bijna op zit en we weer vooruit kunnen kijken naar het volgende seizoen valt met toch het één en ander op.Zit de KNMV te slapen als er wat beslist word.
Waar zijn de grote wedstrijden in Nederland? Een halve finale zijspannen in Eenrum en een Challenge in Roden. Eenrum kennende zal het bijprogramma top zijn dus dat is wel een reden om evt af te reizen naar Eenrum.
De challenge kan een mooie wedstrijd om het feit dat de top 4 zich plaatst.
Geen WK Langbaan, Geen EK Grasbaan is dit slecht gelobbyd door de KNMV....... en dan ook nog Hummel als 4e op de reserve lijst, is daar een reden voor?
De KNMV heeft zich voor mij al volstrekt belachelijk gemaakt door toendertijd Jannick de Jong voor 4jaar!!!! te schorsen waarom? Ik weet het is ouwe koeien maar jouw wereldkampioen zo hard straffen, heeft daar meer achter gezeten...

Dat zo'n Geatan Stella (Frans) nou toevallig word doorgeschoven het WK veld in omdat Berge zich afmeld is mij teveel politiek.
Op een WK moeten de besten rijden en niet een Fransman die nog HELEMAAL niets heeft gepresteerd.
Ik hoop echt dat Glenn Phillips de Langbaan op een hoger plan kan tillen, we zullen zien.

Michiel

Reacties

Jesper schreef op zaterdag 21 december 2019 om 17:45 uur

Aan de kalender wordt nog steeds gewerkt. Roden zal inderdaad, wederom, de grootste wedstrijd van het seizoen organiseren. Eenrum zal het wel lastig krijgen met de EK Solo finale die op dezelfde dag wordt gereden.

Daarnaast blijft het voornamelijk een geld kwestie dat de echt grote wedstrijden niet naar Nederland komen.

Michiel schreef op maandag 27 april 2020 om 18:51 uur

Hoop dat Roden dan nog de klapper v/h seizoen mag/zal worden. ????